الاثنين، 1 يونيو 2009

خليني ف حالي







خليني ف حالي



ماليش دعوا ايه ال بيحصل



خليني ف ال بيجرالي



أبقي اناني ؟



لأ مش هاعرف



انا دايما محترف انساني



لا انا عارف أغير من نفسي



ف مكاني ما بقتش القاني



عايش غرقان ف هموم الناس



والناس علي طول مش فاكراني



وكتير بتألم وبعاني



وف وسط الناس انا وحداني



ولا فيهم حد يعبرني



ويدوب فيا انا حرماني



خليني ف حالي انا أريحلي



وكفايه وجع وصداع ف دماغي



انا عاوز اتعلم انسي



الناس ال دايما نسياني



وأديني بتعلم لسه



والدنيا ماشيه و وا خداني



لطريقها ومش عارف حتي



انزل وأسيبها و ألقاني



حالف مش هاتيجي ف يوم لحظه



غير لما اعيشها انا عشاني



وكفايه انا عيشت كتير مني



واديت ولا عمر حد إداني



انا حالف اعيش بس لنفسي



ولنفسي هاعيشلها من تاني



والاحسن هابعد وهاسلم



من الاخر



خليني ف حالي



خليني ف ال بيجرالي



....



.....



.......

هناك 20 تعليقًا:

الدرعمي يقول...

جميل يا آدم بس بطل غش .. غاششها مني دي دي حالتي أنا ، طبعا انت حسيت بمقاطعها التقيلة و عارف بردو مقاطعها اللي فيها مرونة في الموسيقى و سهولة في الانتقال من كلمة لأخرى .. أحسنت @ تحياتي @

Unknown يقول...

جميلة ديه و فيه رنين موسيقى جميل
و طبعاً الكلام حلو اووى

Ramy Wasel يقول...

جميله
بس حزينه

تعبر عن مشاعر انسان مر بأزمه فى حياته
ويحاول النسيان

ولكن النسيان ليس سهلا

منتظرين ابداعك دائما

سمكه واحده يقول...

توء
معتقدش هتقدر
اللي اتعود ديما يدي ميعرفش عمره يبقي اناني
بس جميله
تحياتي

بـِصَمتـِـ أميرة ــــى يقول...

اممممممممممم
كل ده جواك
:)
تقبل مرورى
ملكة بحجابى

مـريـم الـزيـانـي يقول...

عايش غرقان ف هموم الناس


والناس علي طول مش فاكراني


بالضبط هذا ايضاً ماينطبق علي و على كل الناس الأنقياء مثلك اخي آدم

كم احب البساطة في التعبير عن شعورك

متابعة لك دائماً اخي الكريم

و تأكد دائماً بأن قلوبنا معك

thunder يقول...

كلمات جميلة ورقيقة جدا وتدل على انسان مبدع فعلا اخى العزيز مهارتك الشعرية كبيرة توازى احمد (اسماء واحلام)
ادم الله عليك روعة القلم دائما يارب
اخى العزيز دمت بكل حب و ود وفى رعاية الله وحفظه دائما ياااارب

حكاية لا تنتهي يقول...

الحقيقه اني بالفعل لا اعرف لماذا لايهتم الناس بمن يهتم لشئونهم
يكفيهم ان هناك من يهتم وكان هذا حق اكتسبوه بالفطره اما ان يبادلو الاهتمام بالمثل فتلك خرافات الاولين كما يقال

Adam يقول...

الدرعمي

حبيبي يا احمد وحشني جدا واشكرك لتعليقك اما بالنسبه للحاله ف دي حالة ناس كتير اوي مش انت وبس

تحياتي

ادم

Adam يقول...

بدراوي

شكرا لاهتمامك ومتابعتك الدائمه

تحياتي

ادم

Adam يقول...

رامي واصل

هي فعلا حزينه وفعلا تجربه انسانيه
انت فعلا حسيت اللي انا عاوز اقولوا

اشكرك لوجودك الدائم

تحياتي

ادم

Adam يقول...

سمكه واحده

انا فعلا مقدرش اكون اناني ابدا

عندك حق ف كلامك

تحياتي

ادم

Adam يقول...

ملكه بحجابي

جوايا كتير اوي مش بس كلام وبس

تحياتي

ادم

Adam يقول...

مريم الزياني

البساطه هي دايما اسلوبي مش بس ف الكتابه لكن ف الحياه عامتا

اشكرك لمتابعتك الدائمه

اريد ان اسال علي اختك فاطمه لماذا محتفيه؟؟؟ بلغيها تحياتي

ادم

Adam يقول...

thunder

اشكرك جدا علي مجاملتك الجميله اوي دي

ولكن مين هو احمد ده (اسماء واحلام)

اشكرك

تحياتي

ادم

Adam يقول...

حكايه لا تنتهي

هذا هو حال مهظم من حولنا جميعا

اشكرك

تحياتي

ادم

Kiara يقول...

صعبببببببب


لازم هتحس بغيرك

عارف ليه


لانك انسان

والانسان عمره ماكان اناني

جميله ياادم بجد

Adam يقول...

كيارا

كلامك مظبوط

اشكرك

تحياتي

Rodina يقول...

جميله يا أدم.. بس الناس مش بتتغير هيه كده وهتفضل كده ع قد ماتعرف تاخد منك هتاخد مش هنفدر نغيرهم بس ممكن نغير نظرتنا احنا ليهم ونحس بعقلنا مش بي قلبنا مش هقولك نلغي قلبنا بس نحافظ عليه للي يستاهله بجد مش اللي يلعب بيه ويسيبنا مجروحين بنفكر 100000000مره قبل مانفتحه لحد تاني..يبقي من الاول احسن ..ممكن ساعتها نعيش كلنا مرتاحين!!!

تحياتي

Adam يقول...

rodina

عندك حق فعلا

تحياتي

ادم