الاثنين، 22 يونيو 2009

قسمه ونصيب

قسمه ونصيب
ومش غريب
إن القريب يصبح غريب

من غير سبب
يبعد يغيب
كل ال سابه في غربته
إحساس عجيب
مَوت مشاعري ف وحدتي
وف قربوا كان أغرب غريب
كنت بستحمل قسوته
عشان اعيش

ورضيت خلاص بقسمتي
من دنيتي

قسمه ونصيب
ولا عمرك كنت ف يوم حبيب

دبلت مشاعري ف الهوا

قلبي اتكوا

اصبح كئيب

وكلوا منك
والسبب
حبي الحبيب
لأغرب غريب
هَدعِي عليك انا ف الهوا
انك عن الوعي تغيب
لا تحس شوق ولا حتي حب
ولا حتي جرحك يوم يطيب
انت اللي كان من قسمتي
ودمعي دوب فرحتي
وهاعمل ايه
اهو دا النصيب
وهي دي القسمه........وهوا دا النصيب
...................



هناك 9 تعليقات:

الدرعمي يقول...

غير بقى الاسطوانة دي عشان قدمت أوي و يقال إنها بقت مشروخة .. لو رحت اسكندرية قريب ابقى هات لي أم الخلول أو لو جالك حد من اسكندرية قريب ابقى وصيه يجيبهالي @ تحياتي لفنك الصادق و أدبك الراقي @ آدم الدرعمي @

Adam يقول...

احمد اشكرك واكيد هاعمل حسابك في ام الخلول ماتقلقش

اما بقي بالنسبه للاسطوانه المشروخه فدي اسطوانت عاوز تسمعها اهلا وسهلا مش عاوز انت حر وطبعا انت عارف ان الواحد بيكتب اللي يحسوا وبس طبعا فاهمني

اشكرك لكلامك الصادق واسلوبك الراقي

..{ طهـر يقول...

عندما نفاجأ
ننصدم ..


نردد
][ قسمة ونصيب ][

منا من يسلم بها ، ومنا من يرفضها .
ويحاول بشتى الوسائل
طعنها ..


/
\


بوح رائع ..


أدام الله لنا قلمك

..{ طهر

Hossam يقول...

صديقى وحبيب قلبى Dr.Adam
قسمة ونصيب اكيد كل واحد مر بالحالة دى جميلة وقريبة من الناس اوى
انا شخصيا عجبتنى بس يا رب ممرش بحالة قسمة ونصيب لان واضح من قصديتك انها بتكون شديدة وصعبة اوى
تحية لك صديقى العزيز واتمنى اشوفك قريب
تحياتى
سلام

محاولة لكسر الصمت يقول...

نصيب!!!!

Adam يقول...

طهر

اشكرك واشكر كلماتك الجميله

تحياتي

ادم

Adam يقول...

hossam

حبيب قلبي حسام الجميل وحشتني جدا اتمني تكون بخير يارب ما تمرش ابدا بأي حاجه وحشه واتمني لك السعاده الدائمه

انا كمان نفسي اشوفك قريب

تحياتي

ادم

Adam يقول...

محاوله لكسر الصمت

فعلا نصيب

تحياتي

ادم

غير معرف يقول...

متى يجي اي تاريخ افففففففففف ابغاه