الثلاثاء، 28 يوليو 2009

كدبت عليك

كدبت عليك
ايوه كدبت عليك
علشان شايف
شكك ف عنيك
وانت بتتكلم وبتسأل
وفاكرني راح اخبي عليك
لأ يا حبيبي
انا مش كداب
رغم اني كدبت عليك
انا مش زي التانين
رغم اني كدبت عليك
ان كنت كدبت
ف علشانك
مش عاوز اشوف
توهان ف عنيك
ياحبيبي
مقدرش اعيش انا من غيرك
انا بردوا شاريك
رغم انك ف الجرح بتأسي
انا بردوا شاريك
ياحبيبي بحبك من قلبي
انا كل حياتي ودنيتي ليك
وكدبت عليك
ايوه انا اسف
اسف يا حبيبي
يا حبيبي سامحني وعديها
انا لسه شاريك
عايش وبعيشلك وهاعيشلك
اشواقي اليك
ف ما تظلمنيش
وتفكر عنك تبعدني
دا انا روحي فيك
من غيرك
مش هاعرف اعيش
وان رضيت روحي ورجعتلي
هارفض انا اعيش
سامحني حبيبي
اصلي بحبك
وماتظلمنيش
.........
........
.......

هناك 20 تعليقًا:

الدرعمي يقول...

هههههههههههه حلوة

Adam يقول...

الدرعمي

ههههههههههههه شكرا

الدرعمي يقول...

هههههههههههههه عفوا

micheal يقول...

كلامك أنت وادم بيخش دماغ الواحد بصراحة
بجد انتوا الاتنين موهوبين وربنا يكرمكوا

الدرعمي يقول...

ربنا يخليك يا مايكووول يا حبيب قلبي

Adam يقول...

الدرعمي
هههههههههههههههههههههه

تسلم يارب

Adam يقول...

micheal

ميرسي يا جميل جدا

تحياتي

الدرعمي يقول...

ههههههههههههههههه الله يسلمك

Adam يقول...

الدرعمي

ماشي يا خفيف

الدرعمي يقول...

و ماشي ليه يا تقيل ما تخليك مآنسنا ! القعدة كانت عاوزاك بس حظك وحش فقري من يومك كانت سهرة حلوة و الله

كتكوته يقول...

كلماتك جميله وبسيطه
عجبني اوي انها كلمات بسيطه لكن معبره ومحسوسه اوي
تحياتي

Adam يقول...

كتكوته

ميرسي ميرسي

نورتي المدونه

الملكة يقول...

كلمات حلوة وبسيطة
يسلمو مسيو ادم
تحياتي

Hossam يقول...

حبيب قلبى اشتقتلك كتيييييير
فينك حبيبى بجد والله كتير وحشتنى
كالعادة قصيدة خفيفة وجميلة وليها معنى جميل
كل سنة وانت بخير
رمضان كريم

الدرعمي يقول...

رحت فين يا أخ ؟ تلفونك مغلق ليه ؟ مش عاوزنا نقولك كل رمضان و أنت طيب !

..{ طهـر يقول...

كلمات جميلة
تحمل معاني كثيره ..


موفق ياخوي


لاهنت

..{ طهر

Adam يقول...

الملكه

اشكرك بجد علي احساسك الجميل

تحياتي

ادم

Adam يقول...

hossam

انت كمان وحشتني جدا
رمضان كريم علينا كلنا

تحياتي

ادم

Adam يقول...

الدرعمي

ازيك يا احمد وحشني جدا انا موبايلي اتغير يا احمد وهاكلمك من علي الرقم الجديد انشاء الله وعلي فكره انا بعتلك رساله بالرقم الجديد

تحياتي

Adam يقول...

طهر

نورتي المدونه

تحياتي