الجمعة، 17 يوليو 2009

تعبان اوي



تعبان اوي من دنيتي

من كل حاجه ف رحلتي

من وحدتي

تعبان وصعب اشتكي

إن قلت حاجه بتتحكي

علي ميت لسان

محتاج لحضن يضمني

ويشدني

وجوا منوا يحطني

دا انا انسان

مقدرس استحمل كل دا

خلاص انا تعبي هدني

مابقتش تفرق

ضحكتي من دمعتي

دا انا انسان

يا ناس خلاص

لا إتبقي مني اي حاجه

وكلوا راح

ابدأ حياتي من جديد

من غير جراح

ازاي بقي

والجرح جوا ف فرشتي

عايش براح

تعبان.....

تعبان اوي

من كل حاجه

من اي حاجه

كل اما افكر ابتسم

وانسي الألم وابتسم

تحصل مصيبه

من غير ميعاد

برجع جبان

اه من الالم

اه من الالم

وانا اعمل ايه

قلبي تملي بيشتكي

من الالم

دموعي دايما تشتكي

من الالم

انا كلي دايما يشتتكي

من الالم

خلاص بينا اترسم

مليون طرق

بعيش عليه

عيشني فيه

كل النصيب من دنيتي

حبة وجع

حبة الم

استحمل ايه انا ولا ايه

خلاص

انا انسان

تعبان اوي

تعبان اوي

قلبي من الالم اتروي

وبيتروي

وهايتروي

تعبان اوي

هناك تعليقان (2):

الدرعمي يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Adam يقول...

معلش يا احمد ربنا معانا كلنا