الأحد، 19 يوليو 2009

بحبك موت

بحبك
اه بحبك
حتي اسأل
قلبي اللي جمبك
قلي سامع دقته
ولا سامع ضحكته
مبسوطه منك
شايف الفرحه اللي جمبك
ديا بردوا فرحتي
مسكا ف حضنك
سابتني
علشان تيجي عندك
يا بختها
شايفاك تملي بقلبها
واخداك تملي ف حضنها
لمساك مشاعر عشقها
وكلوا منك
ضحكتك..مالاقتش ابدا زيها
عيونك..مالاقيتش حاجه ف رسمها
خدودك..زي القمر في حسنها
شفايفك..اجمل مالمس قلبها
وكلو منك
هو انت مين
مالاقتش زيك من سنين
انت انسان زينا
ولا انت مخلوق
مايعرفش حاجه عننا
الطيبه والاحساس ملامحه
والحب والاخلاص ف طبعه
ولسه ما اتلوثشي قلبه
يابخت مين شافك
وبيشوفك
يا بختنا
بجد يا بختنا
يا حبيبي ربنا يحفظك
ولحد عندي يقربك
وتعيش ف حضني للأبد
خمسه وخميسه عليك
ياحبيبي ربنا يحفظك
ومن العين يا حبيبي يحرسك
انا لو عليا
جوا عيوني ابعدك
عن كل العيون
خلي بالك مني ياحبيبي
مش لأني بحبك
لأ .... لأني من غيرك
هاموت
وانا مش عاوز اسيبك
يوم واموت
عايز افضل طول حياتي
مرتمي ف حضنك
والله هاعيش
وانا حبي دايب ف السكوت
بحبك موت
بحبك موت

هناك تعليقان (2):

عين فى الجنة يقول...

ليه يا صديقى ما تلحنش الاغانى الجميلة دى؟

Adam يقول...

راجي

والله نفسي بس الموضوع صعب اوي