الأحد، 12 أبريل 2009

اتكلمي


اتكلمي

اتكلمي
افهمي وفهميني
ماتعشيش وتعيشيني
في وهم سايباه بين جبيني
ايه الحكايه
فهميني؟
انت اللي شافتها عيني؟
انت روحتي ونستيني
وافتكرتي لما تيجي
هاتلاقيني !!
طبعا زي كل مره
تيجي مره
والف مره هاتسبيني
فهميني
ايه حكايتك
ايه روايتك
عارفه
انا بحيكي في براعتك
يالي خطفتي من حنيني
ضحكته وبسمته
ومن يومها ماشفتها عيني
وتاهة فرحة سنيني
حرام عليكي
ليه معاكي تتوهيني
وفي طريقنا تخدعيني
امشي وحدي
وتسبيني
اتكلمي...
ليه حبيبتي؟؟؟؟
قولي حتي حاجه واحده
تخرجك وتبرئك
قدام عيوني
دول عيوني
اللي زمان قولتيلي
دايما دوبوني
قولي حاجه تبرئك
قدام حنيني
ليه في احضان المشاعر
غاويه دايما تقتليني
ليه في عز ماكون في حضنك
تدبحيني
قولي حاجه
قولي حاجه تبرئك
قدام سنيني
بعت حاجات كتير انا واشتريتك
ليه تبعيني؟؟
انا كنت بحطك جوا قلبي
طب كنت بس في يوم راعيني
بس في الاخر هاقلك
انتي اللي اخترتي تسبيني
رغم شوقي وحبي ليكي
بتيعيني
امشي من قدام عنيا
روحي من فضلك سبيني
روحي وزي ماهاتروحي
هاتيحي
ولما تيجي
ياخساره مش هاتلاقيني
اتكلمي
اتكلمي
مش راضيه تنطقي
فهميني
طب افهمي
خديها مني واعرفي
مابقتش محتاجلك تجيني
روحي من فضلك سبيني
وان يوم جت عينك في عيني
اعملي
ولا كانك تعرفيني

هناك 3 تعليقات:

nassoma يقول...

gamela awy
bs men elly 3mlt kda wana a5odlk wana a5odlk 7a2k mnha;)

Ramy Wasel يقول...

انا كنت حاسس انك حتاخدها قلمين فى الاخر
بس ربنا ستر
موهبه رائعه
وكلام معبر

Adam يقول...

هاهاهاهاها

علي فكره تعليقاتك جامده يارامي

اشكرك
اتمني التواصل
ادم